מוצפים בספאם? התוכנה שתפתור אתכם מהמטרד

אליהו גרין No Comments on מוצפים בספאם? התוכנה שתפתור אתכם מהמטרד

כלי דיגיטלי חדש להתמודדות עם ספאם שיחות הפוליטיקאים בבחירות: Truecaller משיקה אפליקציה משופרת שמזהה חצי מיליון מספרים ישראלים

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כלי דיגיטלי חדש יאפשר להתמודד עם הצפת השיחות המוקלטות של הפוליטיקאים לקראת הבחירות ושיחות המכירה המעיקות.

חברת Trucaller משיקה יישומון משופר למשתמשי 'אפל', עם יכולת גבוהה פי 10 לזיהוי וחסימה של שיחות ספאם, ניסיונות הונאה ושיווק טלפוני. האפליקציה החדשה מאפשרת למשתמשי 'אפל' להנות כעת מהיתרונות הקיימים בגרסת האנדרואיד של Truecaller. היא יודעת לזהות כחצי מיליון מספרי טלפון בישראל, מה שהופך אותה למאגר השיחות המזוהות הגדול ביותר. בנוסף יש בה עדכון אוטומטי של המידע על שיחות ספאם ברקע, תצוגה משופרת בעת חיפוש מספרי טלפון, כניסה מהירה למשתמשים חדשים וניווט פנימי נוח יותר. האפליקציה נבנתה מחדש בעיצוב מתקדם, עם נפח קטן והיא עובדת במהירות גם על דגמי אייפון ותיקים.

זיהוי וסינון שיחות לא רצויות הן בעלות ערך רב במיוחד בתקופת בחירות. חברי הכנסת החריגו את התחום הפוליטי מחוק הספאם, ולכן זו הדרך הטובה להימנע משיחות שמתגלות כהקלטה קולית מטרידה של פוליטיקאי. המאגר מתעדכן כל העת בהתאם ליירוט שיחות אוטומטי על ידי המערכת של החברה ודיווחי משתמשים.

צילום: Truecaller

Truecaller

ב-Truecaller עובדים כעת על עדכונים נוספים שיוכנסו בקרוב, ובהם שיפורים משמעותיים בסינון מסרונים וחסימה אוטומטית של שולחי הודעות ספאם המוניות, יישומון לחיפוש מספרים של מתקשרים לא מוכרים, יכולת צפייה מפורטת בהיסטורית שיחות, נתונים סטטיסטיים על מספרים המסומנים כספאם והיכולת לצפות בהערות שנכתבו עליהם ולהוסיף להן.

"חידשנו את האפליקציה בפלטפורמה של אפל כדי להביא למשתמשים יכולות חזקות יותר כמו התראות על שיחות רבות יותר, זיהוי סיבת השיחה וחיפוש נוח", אומר אלן מאמדי, מייסד שותף ומנכ"ל Truecaller. "משתמשי אייפון רבים חיכו לעדכון הזה, ועכשיו אנחנו יכולים להציע להם את השרות הטוב ביותר ויכולת לזהות ניסיונות ספאם והונאה כדי לאפשר להם תקשורת שקטה ואפקטיבית".

חברת Truecaller היא מובילה עולמית בתחום זיהוי וסינון השיחות. האפליקציות של החברה מאפשרות שיחות בטוחות ורלוונטיות בין אנשים, מחזקת את האמון בתקשורת ומצמצמת את הפגיעה באיכות החיים של המשתמשים כתוצאה משיחות מיותרות ומציקות. לאפליקציות של החברה 320 מיליון משתמשים פעילים והן זיהו וחסמו בשנה שעברה 38 מיליארד שיחות לא רצויות. החברה הוקמה בשנת 2009, הונפקה לפני כשנה בנאסד"ק ופועלת מהמטה העולמי בשטוקהולם. בתחילת השנה רכשה Truecaller את חברת הסטארטאפ CallHero שהוקמה על ידי רפאל מימון ורועי פסטינגר ואשר הפכה למרכז הפיתוח של החברה בישראל.



0 תגובות